Міжнародний

КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В ЦИФРОВОМУ СВІТІ

27 вересня 2022 року

Про подію

Запрошуємо Вас взяти участь у Міжнародному Форумі «КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В ЦИФРОВОМУ СВІТІ», який проходитиме в цьому році у форматі ONLINE. 

Аудиторія форуму: Акціонери та Топ-менеджери, Незалежні Директори та Члени Рад Директорів, Директори з корпоративного управління та Корпоративні секретарі, Корпоративні юристи та Юридичні компанії, що практикують у сфері корпоративного права, а також міжнародні експерти та консультанти у сфері корпоративного управління.

Актуальність події: Пандемія COVID-19 підштовхнула Компанії із усіх галузей до безпрецедентного переходу на віддалену роботу та впровадження цифрових технологій. Багатьом компаніям вдалося до цього адаптуватися та зберегти ефективність повсякденної роботи, але вони стали набагато вразливішими до кібератак, які можуть призвести до витоку секретної інформації та порушень роботи бізнесу. Надалі цифрова трансформація всіх сфер економіки лише поглиблюватиметься, і треба розуміти, що підходи до корпоративного управління також змінюватимуться. Вже також очевидно, що Ради директорів повинні вникати в нові цифрові технології та грати роль інтелектуальних центрів, щоб максимально швидко впроваджувати всі сучасні новації та використовувати їх для взаємодії з іншими учасниками корпоративного управління, а також нести колективну відповідальність з різних питань цифровою трансформацією в компанії!

Ключові БЛОКИ питань для обговорення цього року:

  • HEADLINE СЕСІЯ: «КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ І ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА – БІЗНЕС НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ»
  • DIGITAL СЕСІЯ «ЦИФРОВІЗАЦІЯ СИСТЕМИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ»
  • LEGAL СЕСІЯ: «КОРПОРАТИВНЕ ПРАВО І КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ. НОВА РЕАЛЬНІСТЬ»
  • ІНТЕРАКТИВНА СЕСІЯ: «КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ І НОВІ РИЗИКИ КИБЕРБЕЗПЕКИ»

Що ще чекає на форумі цього року:

✔ 15+ доповідей із реальними кейсами Corporate Governance;

✔ 8+ годин практичного досвіду та професійних рекомендацій колег;

✔ Доступ до матеріалів та можливість прямого діалогу зі Спікерами та Експертами форуму,

✔ Іменний Сертифікат учасника форуму,

✔ Після завершення форуму Ви також зможете не тільки орієнтуватися в питаннях диджиталізації корпоративного управління, але й готові будете застосувати окремі рекомендації у своїй щоденній роботі!

З повагою,

Організатори Форуму – Компанія «BUSINESS-FORMAT» 

тел: +38(056) 375-72-80 (-81,-82,-03), office@businessformat.com.ua

Актуальна програма та онлайн-реєстрація на нашому сайті: www.business-format.com.ua

 

09.00 – 11.00 – HEADLINE СЕСІЯ: «КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ І ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА – БІЗНЕС НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ»

Пропоновані для обговорення питання:

  • Трансформація корпоративного управління та відносин власності у цифровому світі. Стійкий розвиток у нестійких умовах.
  • Завдання та роль Рад директорів (СД) в умовах глобальної цифрової трансформації економіки. Неефективний ЦД: як розпізнати і що робити?
  • Залучення фінансування бізнесу: сучасні виклики Рад директорів.
  • Керувати по-новому: ESG (екологічне, соціальне та корпоративне управління) подає запит на нові Ради директорів.
  • Стратегія та принципи ESG у контексті міжнародного досвіду та практики.
  • Корпоративна культура у нових умовах постпандемічного світу. Що змінилося у підходах формування корпоративної культури?
  • Корпоративне управління у державних та приватних компаніях: у чому особливість?

11.00 – 11.30 – Перерва на каву 

11.30 – 13.30 – DIGITAL СЕССІЯ «ЦИФРОВІЗАЦІЯ СИСТЕМИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ»

Пропоновані для обговорення питання:

  • Диджиталізація бізнес-процесів у компанії і як це стосується корпоративного управління?
  • Впровадження цифрових технологій у систему корпоративного управління компанії: з чого почати?
  • Чому Радам директорів теж потрібна цифрова трансформація і хто в Раді директорів має відповідати за цифровізацію?
  • Розвиток цифрових компетенцій. Чи потрібні членам ради компетенції у digital?
  • Чи здатний CDO/CDTO замінити прогалини членів Ради директорів у digital?
  • Використання цифрових інструментів у роботі ЦД.
  • Комплекси цифрового корпоративного управління: купити готовий чи створити свій? Плюси та мінуси обох варіантів.

13.30 – 14.00 – Обід 

14.00 – 16.00 – LEGAL СЕСІЯ: «КОРПОРАТИВНЕ ПРАВО І КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ. НОВА РЕАЛЬНІСТЬ»

Пропоновані для обговорення питання:

  • Регулювання корпоративних відносин та нововведення у корпоративному праві. Актуальна практика
  • Сучасні стейкхолдери та трансформація корпоративного управління.
  • Забезпечення діяльності ради директорів АТ.
  • Концепція реформування вимог щодо розкриття інформації.
  • Корпоративні суперечки. Медіація корпоративних конфліктів.
  • Відповідальність директорів, акціонерів, бенефіціарів та юристів. Тенденція судової практики.
  • Реформування інституту правочинів, судова практика. Великі угоди та угоди із зацікавленістю. M&A.

16.00 – 16.30 – Перерва на каву

16.30 – 18.00 – ІНТЕРАКТИВНА СЕСІЯ: «КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ І НОВІ РИЗИКИ КИБЕРБЕЗПЕКИ»

Пропоновані для обговорення питання:

  • Чому інформаційна безпека потрапляє до порядку денного ЦД?
  • Корпоративне управління інформаційною безпекою та кількісна оцінка кібер-ризиків – неминуче майбутнє сучасних компаній.
  • Як виявити прогалини у розумінні кіберстійкості?
  • Ключові питання для ради директорів, на які ЦД будь-якої організації має дати ствердну відповідь:
  • Чи проводила ваша організація оцінку кіберрисків у масштабах усього підприємства?
  • Чи використовуєте ви розширену програму керування даними, крім базової класифікації?
  • Чи передбачено у вашій програмі антикризового управління заходи щодо протидії кіберзагрозам?
  • Чи проводилася у вас останнім часом оцінка третіх сторін та/або спільних підприємств щодо кіберрисків?
  • Чи враховуються аспекти кібербезпеки під час планування аудиторських перевірок та чи використовується внутрішній аудит як інструмент управління кіберрисками?
  • Чи проводиться детальна оцінка ефективності засобів контролю кіберрисків разом з підготовкою відповідної звітності?

Підбиття підсумків дискусії та завершення Форуму.

*Організатори залишають за собою право вносити зміни та доповнення до програми Форуму (стежте за оновленням інформації на нашому сайті – www.business-format.com.ua)

Спікери

Андрій Длігач

Засновник та Глава Advanter Group

стратег, футуролог, доктор економічних наук, професор бізнес-шкіл співзасновник Headshot brand development, Advanter International, Advanter Health

Ірина КРАВЕЦЬ

Ірина є членом Комітету з розвитку сфери штучного інтелекту Міністерства цифрової трансформації України. Керуючий партнер компанії CleverAgri, яка пропонує розробки в сфері диджиталізації агробізнесу.

Лауреат національного конкурсу Ukraine Smart Awards у номінації «Інновація року» за продукт «Село у смартфоні» та премії «Аграрна еліта України – 2019» у номінації «Інноваційність». 2018 року Ірина поставила рекорд України щодо впровадження електронного контролю на агропідприємстві.

Олександр Мовчан

Президент Інституту Внутрішнього Контролю Східна Європа

Міжнародні сертифікати: CIA (Certified International Auditor); CFE (Certified fraud examiner); CICA (Certified internal controls auditor); CIMA DIP PM (Certified management accounting professional).

Позиції: Президент Інституту Внутрішнього Контролю у Східній Європі; Лектор з підготовки до сертифікації CFE в Центральній та Східній Європі; Директор з Внутрішнього контролю у глобальній корпорації у медичній галузі; Блогер на всеєвропейській медіа-платформі Risk and Compliance Platform Europe.

Олександр ВЕРНІГОРА

СЕО компанії Intecracy Deals, голова ІКТ Комітету СУП

Має більш ніж 13-річний досвід роботи на керівних посадах у таких компаніях, як міжнародний IT консорціум Intecracy Group, iFin, YouControl, ЛІГА:ЗАКОН.

Займається розвитком бізнесу у сфері IT. Має успішний досвід розвитку таких стартапів як система перевірки контрагентів у режимі online YouControl та система юридично значущого електронного документообігу DEALS.

ДІАНА ДЕГЕЛЬ

Радник, Юридича фірма “Asters”

Діана є фахівцем у сфері банківського права та фінансів, фінансових технологій, взаємодії з державними органами, вирішення спорів, корпоративного права, цінних паперів. Діана має більш ніж 17-річний досвід роботи в банківській сфері, в тому числі на посаді керівника юридичного департаменту банку.

Андрій МАТВІЙЧУК

Засновник та Генеральний директор Компанії INTELSOFT

д.е.н., професор, Генеральний директор Наукового парку КНЕУ, Головний редактор журналу «Нейро-нечіткі технології моделювання в економіці»

АННА ЖАКОТ

Керівник практики корпоративного управління та практики інтелектуальної власності Nota Group

Спонсори та Партнери

Інформаційні партнери

Умови участі

  • При реєстрації та оплаті до 31.08.2022 – «рання пташка»  5 000 грн. (або 125 євро)
  • При реєстрації з 01.09.2022 – стандартна вартість  6 000 грн. (або 150 євро)
  • (!) Крім того, для всіх пакетів діє Акція 1+1=3!