Конференція
DIGITAL BANKING FRONT & BACK-OFFICE. RPA Day - 2025
21 лютого 2025
RPA технології VS “Monkey job” - будьте в курсі і на крок попереду!
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Лілія Лазепко
Члена Правління АТ «ОТП БАНК». Відповідає за бізнес-лінію операційної діяльності.
Євген Шуліка
Голова Правління АТ «АСВІО БАНК»
Яна Борт
Начальниця управління ІТ стратегії та Agile трансформації Райффайзен Банк
Аркадій Вигівський
Керівник офісу роботизації та автоматизації процесів Райффайзен Банк
Максим Масюк
Директор Департаменту розвитку Digital-платформи корпоративного бізнесу АТ «ПУМБ»
Віталій Воротніков
Заступник Голови Правління АТ «КРИСТАЛБАНК»
Андрій Малахов
Керівник трансформаційного офісу АТ Укрексімбанк
Євген Бухальський
CDO, Data & Analytics Office UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Павло Сиделов
Співзасновник та Chief Technology Officer "SDK.finance" фінтех-банкінг (Литва). Експерт "Української Фінтех Асоціації".
Світланка Сергійчук
Co-Founder, CEO NeoFin (USA/EU/Ukraine)/ 10 yrs in international business scaling
3 yrs in building software for fintech
Денис САТКО
Head of E-commerce and BPM
АТ "Ощадбанк"
Дмитро Чернега
Head of Robotic Process Automation - Sense Bank
Микола Холод
Комерційний директор міжнародної компанії "Soft Xpansion"
Олена Григораш
CEO та спізасновниця DM Solutions та платформи Geodata.online
Олександр Усов
Керівник відділу роботизації бізнес-процесів (RPA), Дирекція зі стратегії та трансформації АТ КБ ПриватБанк
Дмитро Глінський
Заступник Виконавчого директора, голова Проєктного офісу НАБУ
Дмитро Борисов
ССО Linkos Group
Максим Радько
Product Owner Robotic Process Automation UKRSIBBANK BNP Paribas Group.
Головні теми для обговорення цього року:
Основні блоки питань, які будуть включені до програми нинішньої онлайн-конференції:
- Тренди в цифровому банкінгу: Які нові технології та інновації формують майбутнє цифрового банкінгу?
- Автоматизація процесів (RPA): Як RPA може підвищити ефективність операцій у банківському секторі?
- Аналіз даних і Big Data: Як банки можуть використовувати великі дані для прийняття рішень та прогнозування тенденцій?
- Крос-функціональне співробітництво : Як забезпечити ефективне співробітництво між front-office та back-office для досягнення бізнес-цілей?
- Інтеграція штучного інтелекту: Як AI та машинне навчання може покращити обслуговування клієнтів та внутрішні процеси?
- Мобільні платформи та фінансові технології. Які нові можливості відкривають мобільні рішення для банків?
- Клієнтський досвід: Які найкращі практики для покращення клієнтського досвіду в цифровому банкінгу?
- Захист даних та кібербезпека: Які стратегії можуть бути введені для захисту даних клієнта в умовах зростаючих загроз?
*Для отримання детальної програми, напишіть нам на e-mail – office@business-format.com.ua