Days
Hours
Minutes
Seconds

COMPLIANCE & ANTI-FRAUD FORUM - 2024

25 квітня 2024

Коротко про подію

Шановні колеги!

Ми раді запросити вас до участі у щорічному Міжнародному Форумі “COMPLIANCE & ANTI-FRAUD FORUM – 2024″, який цього року пройде у Києві в готелі Mercure Kyiv Congress**** у форматі  ОФЛАЙН+Онлайн!

Головний Інформаційний Партнер Форуму

Цього року Форум традиційно збере для професійного спілкування та обміну досвідом 150+ Керівників Служб Compliance та запобігання корупції, Департаментів Anti-Fraud та корпоративної безпеки, внутрішнього контролю та управління ризиками, а також Керівників юридичних Департаментів Компаній та Банків не лише з України, до участі у Форумі також зможуть приєднатись ONLINE учасники з інших країн!

Що цікавого Вас чекає на Форумі цього року:

  • ГОЛОВНІ ТЕМИ Інноваційні підходи Anti-Fraud та міжнародні стандарти Compliance. Нові виклики та майбутні тренди, стрес-менеджмент та ефективна взаємодія Compliance & Legal & Anti-Fraud, а також багато іншого стануть предметом обговорення на Форумі цього року!
  • ГОЛОВНИЙ АКЦЕНТЯк управляти майбутнім та контролювати сьогодення? Провідні експерти у сфері протидії шахрайству та запобігання корупції поділяться з вами своїми практичними кейсами, інсайтами та рекомендаціями!
  • ДІЛОВА ПРОГРАМА + НЕТВОРКІНГ. Ваш день на Конференції буде наповнений не тільки практичними кейсами, новаціями, гарячими дискусіями, прогнозами на майбутнє, а й душевним спілкуванням у колі колег!

По завершенні Форуму – Сертифікат про участь у Конференції із підтвердженням CPE-годин!

З нетерпінням чекаємо на зустріч з Вами на нашому Форумі та впевнені, що ваш досвід та знання будуть цінним внеском до обговорення цих важливих тем! Реєструйтеся прямо зараз на нашому сайті та до зустрічі на Конференції!

З повагою,

Анна Коломєєць СЕО «Business-Format Group»

tel: +380675627668 (Viber, Telegram, Whatsapp), office@business-format.com.ua

Спікери Форума - 2024

Марія Поломошнова
PhD, MBA, MICA, Int.Dip(GRC), GRCP, LSS,  Chief Risk Officer Ukrainian Red Cross Society (Товариство Червоного Хреста України)
Ярослав ОМЕЛЬЧУК
Начальник Служби комплаєнсу АТ "ТАСКОМБАНК". Експерт у галузі комплаєнс-контролю.
Тетяна КИРИК
Директор з комплаєнсу та етики ПрАТ «Київстар». Досвід роботи в юридичній сфері понад 20 років на керівних позиціях.
Ігор ЩЕДРОВ
Risk and Compliance Coordinator "Save the Children". Сертифікований (ICA) фахівець в сфері протидії корупції і хабарництву.
Ганна ГОРБЕНКО
Директор Департаменту комплаєнсу та фінансового моніторингу OTP Bank
Ольга РУБАН
Начальник Відділу з розслідування фінансових порушень ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Катерина ВОЙНА
Compliance Officer Global Customer Unit Telecom Italia and CU South East Mediterranean and Eurasia "Ericsson", GRC ICA; CCEP-I
Олена КОВІКА
Комплаєнс менеджер ТОВ «Хелсі Україна» («HELSI UKRAINE»)
Наталія КОЛОМІЄЦЬ
Head of Legal, Compliance Officer at METRO Cash & Carry Ukraine. METRO Cash & Carry Ukraine
СПІКЕР
СПІКЕР
СПІКЕР

*Ключові теми для обговорення цього року:

  • Майбутні тренди, нові виклики та стандарти роботи Комплаєнс служби. Як управляти майбутнім та контролювати сьогодення?
  • Інноваційні підходи та інструменти боротьби з корпоративним шахрайством.
  • Автоматизація та цифрова трансформація комплаєнс процесів: поради для ефективної роботи від IT розробника.
  • Як має працювати корпоративна система внутрішнього контролю та протидії шахрайству. Роль бізнесу та служб другої лінії захисту (контроль/комплаєнс/юристи).
  • Практичні кейси та історії успіху/неуспіху у запобіганні та розслідуванні корпоративного шахрайства.
  • Як виявити та запобігти появі корупції в компанії. Побудова внутрішніх процесів реагування на ризики, пов’язані з корупцією.
  • Legal &/VS Compliance? Взаємодія Юристів та Комплаєнса в сучасній компанії.
  • Практика проведення корпоративних розслідувань. Що Комплаєнс офіцерам потрібно знати про проведення внутрішніх розслідувань.
  • Створення культури нульової терпимості та моральні аспекти боротьби з корпоративним шахрайством. З чого почати? Поради практики.
  • Контакт із керівництвом або як забезпечити «Тон зверху» на практиці.
  • Як інформувати персонал про Ваші ключові процеси, щоб отримати їхню підтримку? Лайфхакі від Комплаєнс офіцера.
  • Цілі, завдання, KPI. Як писати політики, щоби вони працювали. Практичні поради для бізнесу.
  • Як оцінювати ефективність вашої діяльності та чи потрібно це взагалі?
  • Як ефективно працювати із зовнішніми радниками? Досвід керівника Комплаєнс служби.
  • Стрес-менеджмент для Комплаєнс офіцерів та готовність до змін у кар’єрі.

Завершальна Дискусія – OPEN SPACE TALK: «Повідомлення про порушення. Коли і чому це працює/НЕ працює?

*Слідкуйте за оновленнями на нашому сайті!

Для отримання детальної програми, напишіть нам на e-mail – office@business-format.com.ua

Умови участі для 1 учасника ОФЛАЙН:

  • При оплаті до 10.02.2024 – «рання пташка» – 7 200 грн
  • При оплаті до 10.04.2024 – стандартна вартість – 8 000 грн 
  • При оплаті до 25.04.2024 – «пізня реєстрація» – 8 800 грн 
  • Для колективних заявок АКЦІЯ 1+1=3!

(!) Повну оплату реєстраційного внеску необхідно зробити до початку Конференції!

Вартість участі для 1 учасника ОНЛАЙН - 6000 грн

  • Для колективних заявок АКЦІЯ 1+1=3!
  • (!) Повну оплату реєстраційного внеску необхідно зробити до початку Конференції!

Інформаційні партнери