Міжнародний

INTERNATIONAL COMPLIANCE & BUSINESS ETHICS - 2022

30.08.2022 - "BANKING COMPLIANCE & AML DAY"

31.08.2022 - "CORPORATE COMPLIANCE DAY"

Про подію

Компанія «BUSINESS-FORMAT» запрошує вас взяти участь у щорічному Міжнародному Форумі «INTERNATIONAL COMPLIANCE & BUSINESS ETHICS – 2022», який цього року проходитиме два дні у форматі ОНЛАЙН та збере на своєму віртуальному майданчику для професійного спілкування та обміну досвідом. банківських та корпоративних Комплаєнс Амбассадоров з різних країн!

Традиційно Форум збирає міжнародний склад учасників – Керівників підрозділів Комплаєнс та Ризиків, AML (ПОД/ФТ), Внутрішнього контролю та аудиту, Юридичної служби та економічної безпеки з комерційних Банків, міжнародних Компаній, промислових груп та Холдингів, а також представники юридичних та консалтингових компаній, практикуючих у сфері AML, Compliance та Forensic.

Актуальність події У світовій практиці комплаєнс та етика бізнесу нерозривно пов’язані. Також уже очевидно, що в епоху посиленої цифрової трансформації фінансових технологій, а також зростання ризиків та регуляторних вимог в умовах глобальних обмежень, пов’язаних із COVID-19, стає неможливим побудова ефективного корпоративного середовища без чіткого функціонування комплаєнс-системи та бізнес-етики. Іншими словами, Банкам та Корпораціям необхідно змінити сам підхід до комплаєнсу та зрозуміти, що комлпаенс-рішення — це не те, що було б непогано мати вже зараз, це те, що треба обговорювати, трансформувати та покращувати постійно!

30.08.2022 – BANKING COMPLIANCE & AML DAY:

  • HEADLINE-СЕСІЯ: ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ І НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ КОМПЛАЄНС І AML У БАНКАХ
  • COMPLIANCE-СЕСІЯ: БАНКІВСЬКИЙ КОМПЛАЄНС. АКТУАЛЬНІ ЗАДАЧІ ТА НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
  • AML-СЕСІЯ: ФІНМОНІТОРИНГ: ПЕРЕХІД НА НОВИЙ РІВЕНЬ ВІДНОСИН З БІЗНЕСОМ
  • CASE – СЕСІЯ: ІНСТРУМЕНТИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ COMPLIANCE та AML
  • ФІНАЛЬНА ДИСКУСІЯ: ЯК ЗРОБИТИ КОМПЛАЄНС ВИГІДНИМ І ЗРУЧНИМ?

31.08.2022 року – CORPORATE COMPLIANCE DAY:

  • HEADLINE СЕСІЯ: КОРПОРАТИВНІ КОМПЛАЄНС СТРАТЕГІЇ: ОСНОВНІ ТРЕНДИ І ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ
  • RISK-СЕСІЯ: КОМПЛАЄНС-КОНТРОЛЬ І СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ
  • EXPERIENCE-СЕСІЯ: КОМПЛАЄНС ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЗАБОРОНЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО ШАХАРСТВА ТА КОРУПЦІЇ
  • CASE-СЕСІЯ: КОМПЛАЄНС: АКТУАЛЬНІ ЗАДАЧІ ТА НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
  • ФІНАЛЬНА ДИСКУСІЯ: КОМПЛАЄНС МАЙБУТНЬОГО – ЧИ ГОТОВ БІЗНЕС ДО ТАКИХ ЗМІН?

Що ви ще отримаєте за підсумками заходу:

30+ доповідей із реальними кейсами у сфері Compliance, AML та Forensic;

16+ годин практичного досвіду та професійних рекомендацій колег;

Доступ до матеріалів заходу та прямий діалог зі Спікерами та Експертами форуму.

Іменний Сертифікат учасника після завершення заходу!

Гнучкі умови участі та приємний бонус для колективних заявок! 

Організатори Форуму – Компанія «BUSINESS-FORMAT»

call center +38(056) 375-72-80 (81,82,03), office@business-format.com.ua, www.business-format.com.ua

ПОПЕРЕДНЯ ПРОГРАМА*

Перший день -“BANKING COMPLIANCE & AML DAY”

09.00 – 11.00 HEADLINE-СЕСІЯ: ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ КОМПЛАЄНС І AML У БАНКАХ

Пропоновані для обговорення питання:

  • Глобальні Compliance та AML тренди 2022. Чому комплаєнс сьогодні важливіший, ніж будь-коли, і як він може змінити банківську індустрію?
  • Політика банків у сфері фінансового моніторингу, уникнення загроз, ризиків та інцидентів. Санкційний комплаєнс: як із цим працювати?
  • Актуальні питання внутрішнього контролю у посткарантинний період та нові схеми операцій підвищеного ризику.
  • Комплаєнс-ризики, пов’язані з глобальною цифровізацією банківських технологій та впровадженням FinTech.
  • FATCA звітність: останні приготування. CRS не за горами.
  • План BEPS та обмін податковою інформацією: ключові моменти. 

11.00 – 11.30 – перерва на каву

11.30 – 13.00 COMPLIANCE-СЕСІЯ: БАНКІВСЬКИЙ КОМПЛАЄНС. АКТУАЛЬНІ ЗАДАЧІ ТА НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

Пропоновані для обговорення питання:

  • Побудова ефективної системи комплаєнс-контролю в банку: помилки та висновки.
  • Функція комплаєнс у комерційному банку: програмні та процедурні продукти.
  • Аналіз, структурування, настроювання та реалізація політик та процедур комплаєнсу в банках.
  • Еволюція комплаєнс-контролю в банківській сфері: Використання ефективних інструментів для управління комплаєнс-ризиками; Комплаєнс-перевірки внутрішніх процесів; Додана цінність розвиненої комплаєнс-культури.
  • Як управляти комплаєнс-ризиком у банку на практиці? Практичні кейси.
  • Новий міжнародний стандарт з комплаєнсу ISO37301:2021. Основні зміни. 

13.00 – 14.00 – перерва на обід

14.00 – 15.30 AML-СЕСІЯ: ФІНМОНІТОРИНГ: ПЕРЕХІД НА НОВИЙ РІВЕНЬ ВІДНОСИН З БІЗНЕСОМ

Пропоновані для обговорення питання:

  • Практичне застосування ризик-орієнтованого підходу до аналізу операцій клієнтів на основі KYC. Роль Фронт-офісу банку процесах KYC.
  • Практичні аспекти імплементації останніх законодавчих змін у сфері фінансового моніторингу.
  • Інноваційні технологічні вирішення проблемних питань фінансового моніторингу. Заходи щодо вдосконалення існуючих систем та процесів.
  • Як забезпечити ефективність AML у епоху швидких платежів.
  • AML проблеми в інтернет-еквайрингу.
  • Фінансовий моніторинг при проведенні операцій із платіжними картками. 

15.30 – 16.00 – перерва на каву

16.00 – 17.30 DIGITAL–СЕСІЯ: ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА ІНСТРУМЕНТИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ COMPLIANCE У БАНКАХ

Пропоновані для обговорення питання:

  • Основні тренди цифрової трансформації комплаєнс: автоматизація процесів, Штучний інтелект, Big data + машинне навчання, розширена аналітика та звітність за ризиками.
  • Які цифрові компоненти комплаєнс – «must have»?
  • Приклад реально працюючої інноваційної комплаєнс системи в банку (адаптація міжнародних практик, досвід впровадження, автоматизовані контролі, цифровізація процесів та ін.)
  • Як знизити витрати на «паперовий комплаєнс»? Інструменти оптимізації процесів та способи мінімізації людського фактора.
  • Огляд та аналіз основних помилок цифрової трансформації підрозділу комплаєнс.

17.30 – 18.00 – Фінальна дискусія Експертів: ЯК ЗРОБИТИ КОМПЛАЄНС ВИГІДНИМ І ЗРУЧНИМ?

Підведення підсумків та завершення першого дня Форуму. 

* Організатори залишають за собою право вносити зміни в програму Форуму (Слідкуйте за оновленням інформації на нашому сайті – www.business-format.com.ua)

Спікери – BANKING COMPLIANCE & AML DAY

Олена Жукова

Засновник та керуючий партнер групи компаній “Сайвена Груп” (з 1999 року), директор АФ “Сайвена-Аудит”, адвокат та сертифікований аудитор. В даний час є одним із провідних фахівців в Україні в галузі трансфертного ціноутворення, імплементації плану BEPS, податкового консультування та аудиту. Входить до складу робочих груп та громадських рад при ДФСУ, МінФіні, де займається питаннями ТЦО та плану ВЕРS.

Тимур Мусін

Директор з комплпаєнсу та етики “BTS Digital Ventures”

Експерт у галузі комплаєнс та етики, ПІД/ФТ, корпоративного права та фінтех. Успішна реалізація проектів зі створення та вдосконалення систем комплаєнс-контролю у фінансових організаціях (банки, брокерські компанії). Член Комітету з комплаєнсу та фінансового моніторингу Асоціації фінансистів Казахстану

Ярослав Омельчук

Начальник Служби комплаєнс, ССО АТ “ТАСкомбанк” (TAS Group).

Експерт у галузі комплаєнс-контролю. Досвід роботи на керівних посадах у фінансовому секторі – понад 8 років, у тому числі у великих системних банках та банках з іноземним капіталом.

Чайкін Михайло

Business Development Manager  Business Consulting – Technology risk team EY Ukraine.

Понад 10 років працює у сфері управління ІТ та інформаційної безпеки в українських та міжнародних компаніях. Займався проектами з міжнародної співпраці у кібербезпеці та ІТ між США та Україною. Крім того, працював над прокатами з цифрової трансформації у банківському секторі, промисловості та енергетиці, державних органах різних країн.

Тетяна Кірік

Комплаєнс директор ПрАТ «Київстар».

Багаторічний досвід керівництва юридичними службами у міжнародних та українських компаніях: Carlsberg Ukraine, KPMG Ukraine, BUNGE Ukraine, агрохолдинг «Мрія».

Переможець міжнародної премії C5 “Women in Compliance” 2020 – “Кращий комплаєнс офіцер року індустрії телеком, медіа та технологій”. Керівник найкращого комплаєнс-департаменту України у 2020 році.

Гліб Бакалов

Головний комплаєнс офіцер НЕК «Укренерго».

У комплаєнсі з 2008 року працював у фінансових, юридичних та інвестиційних компаніях в Україні та за кордоном, зокрема, у міжнародній АХА Group – СК «АХА Страхування». Сертифікований адвокат проходив навчання з питань комплаєнсу та протидії фінансовим злочинам у Франції, Італії, Іспанії, Португалії.

Ганна Горбенко

Член Правління, директор департаменту фінансового моніторингу ПУМБ

Сфера відповідальності: організація внутрішньобанківської системи протидії відмиванню коштів/фінансуванню тероризму та проведення первинного фінансового моніторингу ПУМБ, у тому числі системи валютного контролю.

Має 22-річний досвід роботи в банківській сфері, з них 5 років – в ПУМБ. До приходу в банк працювала в ПАТ «Креді Агріколь», ПАТ «ОТП Банк» та в Національному Банку України. З березня 2020 року – Член Правління АТ «ПУМБ». 

Ксенія ЗАХАРЧЕНКО

Голова комітету з освіти, Керівник прес-служби Асоціації Digital Ukraine

Михайло КІЛЬЦОВ

Консультант Світового банку у сфері кібербезпеки та аналізу даних, Керівник відділу навчання та розвитку YouControl

Закінчив Києво-Могилянську академію, де 2014 року почав читати курс з кібербезпеки для журналістів. Основні галузі інтересів: аналіз та візуалізація даних, кібербезпека, фактчекінг та верифікація.

Інеса ЛОЗЕНКО

Директор Департаменту комплаєнс-контролю та фінансового моніторингу НАСК «ОРАНТА», Віце-президент Всеукраїнської Асоціації сертифікованих фахівців фінансового моніторингу

Андрій МАТВІЙЧУК

Засновник та Генеральний директор Компанії INTELSOFT, д.е.н., професор, Генеральний директор Наукового парку КНЕУ, Головний редактор журналу «Нейро-нечіткі технології моделювання в економіці».

Павло ВЕРХНЯЦЬКИЙ

Керуючий Партнер, Директор “COSA”, член Міжнародної групи з російських санкцій

Юрій БОНДАРЧУК

Начальник Служби комплаєнс-контролю АТ Ідея Банк

Дмитро ЛЕОНЕНКО

Заступник керівника Департаменту податкового обліку АТ КБ ПРИВАТБАНК

Другий день – “CORPORATE COMPLIANCE DAY”

09.00 – 11.00 – HEADLINE– СЕССІЯ: КОРПОРАТИВНІ КОМПЛАЄНС СТРАТЕГІЇ: ОСНОВНІ ТРЕНДИ І ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ

Пропоновані для обговорення питання:

  • Як змінюються комплаєнс-політики Компаній в умовах глобальних обмежень, пов’язаних із COVID-19.
  • Міжнародна сертифікація систем комплаєнс-менеджменту.
  • Що потрібно для реальної комплаентності бізнесу?
  • Глобальна програма комплаєнс Омбудсменів у Компанії. Досвід транснаціональної корпорації.
  • Коректне виконання внутрішніх контрольних процедур за умов екстрених змін бізнес-процесів.
  • Комплаєнс на службі держави та бізнесу.
  • Санкційний комплаєнс – необхідність та складність здійснення у сучасних реаліях.

11.00 – 11.30 – перерва на каву 

11.30 – 13.00 – RISK – СЕССІЯ: «КОМПЛАЄНС-КОНТРОЛЬ І СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ»

Пропоновані для обговорення питання:

  • Ідентифікація основних комплаєнс-ризиків для бізнесу та їх відображення в комплаєнс-політиках компанії. Які методи управління комплаєнс ризиками сьогодні найефективніші?
  • Розвиток глобальних стандартів доброчесності бізнесу та нові зони ризику.
  • Управління комплаєнс-ризиками у закупівлях. Перевірка третіх осіб: ризики, тренди та можливості.
  • Бізнес-етика як інструмент управління комплаєнс ризиками.
  • Ефективне управління юридичними та комплаєнс-ризиками в компанії.
  • Знай свого співробітника Internal Due Diligence Procedures.
  • “Tone from the Top” як один із ключових елементів комплаєнсу.

13.00 – 14.00 – перерва на обід

14.00 – 15.30 – EXPERIENCE – СЕСІЯ: «КОМПЛАЄНС ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО ШАХАРСТВА ТА КОРУПЦІЇ»

Пропоновані для обговорення питання:

  • Алгоритми розслідування корпоративного шахрайства: методика та поради експертів. Роль служб комплаєнсу у розслідуванні випадків внутрішньокорпоративного шахрайства.
  • Практика побудови ефективної системи антикорупційного комплаєнсу та реалізації антикорупційної політики у компанії.
  • Готовність до кіберрискам та реагування на кіберзагрози в умовах віддаленої роботи. Що потрібно знати підрозділу комплаєнс?
  • Впровадження комплаєнс-культури як ефективний метод мінімізації корупційних ризиків.
  • Ефективна гаряча лінія як ключовий елемент програми комплаєнсу.

15.30 – 16.00 – перерва на каву

16.00 – 17.30 – CASE – СЕСІЯ: «КОМПЛАЄНС: АКТУАЛЬНІ ЗАДАЧІ ТА НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»

Пропоновані для обговорення питання:

  • Досвід побудови ефективної комплаєнс-служби в компанії. Практичні кейси.
  • Трансформація функції комплаєнс та інструменти підвищення ефективності комплаєнс-процедур у компанії.
  • Автоматизація комплаєнс-процесів та штучний інтелект у комплаєнсі.
  • Комплаєнс-контроль – ефективний механізм захисту власників бізнесу чи «зайві» обмеження?
  • Форензик: диджитальний та фізичний контроль власника за ресурсами.
  • Основні інструменти проведення міжнародних розслідувань, розшуку та повернення активів.

17.30 – 18.30 – ФІНАЛЬНА ДИСКУСІЯ: «КОМПЛАЄНС МАЙБУТНЬОГО – ЧИ ГОТОВ БІЗНЕС ДО ТАКИХ ЗМІН?»

Пропоновані для обговорення питання:

  • Які проблеми та їх вирішення, перспективи та тренди бачать керівники комплаєнс функцій у найближчі 10 років.
  • Повна залученість служби комплаєнс у план цифрової трансформації Компанії та вибір правильного набору компетенцій для роботи з новими технологіями,
  • Яка актуальна вартість комплаєнсу?
  • Завершальний обмін думками – З якими викликами доводиться стикатися службам комплаєнс через глобальну цифровізацію бізнесу? 

Підбиття підсумків дискусії та завершення Форуму

*Організатори залишають за собою право вносити зміни та доповнення до програми Форуму (стежте за оновленням інформації на нашому сайті)

Спікери – CORPORATE COMPLIANCE DAY

Даурен Акшалов

MBA, Prof.PgDip.(GRC), Int.Dip.(GRC), Керівник Служби комплаєнс АТ «Фонд національного добробуту «Самрук-Азина» (Казахстан). Заступник Голови Комітету внутрішнього аудиту, ризиків та комплаєнс Національної ради з корпоративного управління НВП «Атамекен»

Катерина Сафроненко

Катерина працює в KPMG з 2015 року. У 2018 році Катерина працювала в KPMG у Лондоні. В 2020 році Катерина отримала Міжнародну сертифікацію ICA в сфері Бізнес Комплаєнс. 

Досвід Катерини у сфері комплаєнс включає оцінку антикорупційних ризиків, аналіз дотримання вимог FCPA як у рамках запланованої M&A угоди, так і у ході аудиту третьої сторони, проведення тренінгів для менеджменту та наглядових рад компаній з питань комплаєнсу.

 

Коваленко Станіслав

Директор з комплаєнсу та захисту даних “Міжнародні авіалінії України” (МАУ).

«найкращий комплаєнс-офіцер 2021» згідно з рейтингом Юридичної практики.

ОЛЕКСІЙ ПОВОЛОЦЬКИЙ

Директор з корпоративного управління та комплаєнс ТОВ «ДТЕК». Корпоративний секретар наглядової ради DTEK ENERGY B.V., DTEK RENEWABLES B.V., DTEK OIL&GAS HOLDINGS B.V., DTEK GRIDS B.V., D.TRADING B.V., D.SOLUTIONS B.V.

Член правління Професійної асоціації корпоративного управління та член Асоціації правників України.

Тетяна Кірік

Комплаєнс директор ПрАТ «Київстар»

Багаторічний досвід керівництва юридичними службами у міжнародних та українських компаніях: Carlsberg Ukraine, KPMG Ukraine, BUNGE Ukraine, агрохолдинг «Мрія».

Переможець міжнародної премії C5 “Women in Compliance” 2020 – “Кращий комплаєнс офіцер року індустрії телеком, медіа та технологій”. Керівник найкращого комплаєнс-департаменту України у 2020 році.

Ситенко Григорій

Керівник групи
з юридичних питань
кластери країн
Східної Європи та Білорусі BASF

Олександр ПЕТРИЧЕНКО

Директор юридичного департаменту New Products Group (Україна)

Михайло КІЛЬЦОВ

Консультант Світового банку у сфері кібербезпеки та аналізу даних, Керівник відділу навчання та розвитку YouControl

Закінчив Києво-Могилянську академію, де 2014 року почав читати курс з кібербезпеки для журналістів. Основні галузі інтересів: аналіз та візуалізація даних, кібербезпека, фактчекінг та верифікація.

Тимур Мусін

Директор з комплпаєнсу та етики “BTS Digital Ventures”

Експерт у галузі комплаєнс та етики, ПІД/ФТ, корпоративного права та фінтех. Успішна реалізація проектів зі створення та вдосконалення систем комплаєнс-контролю у фінансових організаціях (банки, брокерські компанії). Член Комітету з комплаєнсу та фінансового моніторингу Асоціації фінансистів Казахстану

Чайкін Михайло

Business Development Manager  Business Consulting – Technology risk team EY Ukraine.

Понад 10 років працює у сфері управління ІТ та інформаційної безпеки в українських та міжнародних компаніях. Займався проектами з міжнародної співпраці у кібербезпеці та ІТ між США та Україною. Крім того, працював над прокатами з цифрової трансформації у банківському секторі, промисловості та енергетиці, державних органах різних країн.

Ангеліна ЧАЧУНА

Керівник служби комплаєнс-офіцера, Дирекція з правового забезпечення ТОВ «Метінвест Холдинг»

Антон ТАРАСЮК

Managing partner CIPP/E “Legal IT group”

Антон закінчив Академію адвокатури України та розпочав свій професійний шлях юриста у рекламному холдингу, спеціалізуючись на digital проектах.

У 2014 році приєднався до Legal IT Group. Говорять, що ІТ право тоді тільки починалося і ще не можна було використовувати інвойси-акти.
Рік за роком Антон допомагає клієнтам Legal IT Group з ІТ контрактами, консультує з питань структурування ІТ бізнесу та інших актуальних питань для ІТ компаній.

Павло ВЕРХНЯЦЬКИЙ

Керуючий Партнер, Директор “COSA”, член Міжнародної групи з російських санкцій

Інформаційні партнери

Умови участі

 

При реєстрації та оплаті до 10.08.2022 – «рання пташка»

При реєстрації та оплаті з 11.08.2022 – «стандартна вартість»

Тільки 30.08.2022   – Пакет «BANKING COMPLIANCE & AML DAY»

125 евро

(або 4 000 грн.)

150 евро

(або 5 000 грн.)

Тільки 31.08.2022  – Пакет «CORPORATE COMPLIANCE DAY»

125 евро

(або 4 000 грн.)

150 евро

(або 5 000 грн.)

30 и 31 серпня 2022 года  – Пакет «BANKING+CORPORATE DAY»

200 евро

(або 6 000 грн.)

250 евро

(або 8 000 грн.)

(!) крім того, для всіх ПАКЕТІВ діє додаткова Акція 1 + 1 = 3 !!!

Вкажіть обраний ПАКЕТ участі:

  • Пакет Banking Day – участь тільки 30.08.2022
  • Пакет Corporate Day – участь тільки 31.08.2022
  • Пакет Banking + Corporate Day – участь два дні 30-31.08.202